(Chorus)
No matter how hard It gets
Every dawg will take Information technology'due south day
The traps you set
I will detect a way

No matter how difficult It gets
No affair how man guns stand In my face
Wi just a prayer a twenty-four hour period
I'll find a way

(Verse 1)
Tell dem seh man a go getter best believe it
Weh fi finish mi from achieve mi nuh see it however
Heights deh, deh, fi accomplish and wi a achieve information technology
Suh mi step in a the street wi the nigh loftier a leadeth

Success is a must, failure is not a option
Cyaa sweep mi off a mi feat mi a stand up upwards strong
Know mi never buss from mi first song
Mi trust and believe now
Mi full speed ahead like a Mustang

God gimmi the talent suh mi a go use information technology
Suh mi choose information technology, naw reject it
Obstacles mi haffi move information technology from out a mi way
Inna the town wi a milk shake upward the ground
A nuh gun a wid the audio a the music

So dem fi know seh
Nosotros on the go and success wi destination
Fi meck it to the pinnacle that a wi goal
Wi revelation
And even though wi thought every ghetto youth fi stay stiff
Don't sell out you soul to temptation

(Repeat Chorus)

(Verse 2)
Yous cant change my destiny
You deceit stop what's ment for me
Work, no sleep my recipe
Boot down the doors wi nuh need no key

No matter how dem yah enemy effort
Human being nevertheless a work and a head to the sky
Step by step up the ladder mi climb
And mi nuh need no wings fi fly

Mi know the journey long just a Jah him a wi compass
Suh I fright not the two rima oris cutlass
Piece of work my dreams into reality
Words, sounds and power
A prayer meck my enemies devour
Crusade yeah mi know the journey long
Only Information technology just began
Victory lock mi seh wi must cut the damn ribbon
The plan nuh heed to pagan
The Lord is my light, my salvation suh mi nuh fear man

(Repeat Chorus 2X)